مقدمه: مربیان ومعلمان همه روزه با دانش آموزان زیادی سرو کار دارند و هر کدام از این دانش آموزان با توجه به مسائل خانوادگی، تفا
0
12k
محتوای فایل دانلودی
بخشی از متن
ممکن است دانش آموزی که اختلال توجه دارد گاهی اوقات نیازمند دریافت علامت از سوی شما باشد، در زمان بی توجهی، یک سیگنال ظریف به دانش آموز بیش فعال دهید تا به او هشدار داده شود که باید به صندلی خود بازگردد. این سیگنال یا علامت ها ممکن است شامل چشمک زدن، لمس شانه یا کشیدن آرام گوشتان باشد. برخی اوقات باید نام او را به آرامی بگویید تا توجه اش جلب شود. در صورت لزوم، با تذکر شفاهی به دانش آموز او را تشویق کنید تا به صندلی خود بازگردد.